- Hotel z Wi-Fi
Dla dzieci
Fitness / siłownia, Basen kryty, Żeglarstwo, Spa
Kod oferty: FTR 278932/150
Dla dzieci
Fitness / siłownia, Basen kryty, Żeglarstwo, Spa
Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu
Dane teleadresowe:rodzin (100%)
Uzasadnienie
Personel gastronomiczny rosyjskojęzyczny.
Stosunek jakości do ceny
poniżej oczekiwań
Komu odradzasz i dlaczego?
Nie polecam.
Uzasadnienie
Pokój w bardzo dobrym standardzie miła obsługa pokój codziennie sprzątany wadą jest basen w innym budynku ,co jest pewnym utrudnieniem jeżeli urlop jest zimą
Stosunek jakości do ceny
rewelacyjny
Polecamy ten hotel dla rodzin z dziećmi.
Uzasadnienie
Wielkanoc. Żadnych ciast, tłok na jadalni. Jedzenie kiepskie talerzyki na obiad dla dzieci. Jeden automat na kawę. Ok 15 min czekania żeby wypić kawę. Nie adekwatne do ceny.
Stosunek jakości do ceny
wyjątkowo zły
Uzasadnienie
Personel nie zawsze uprzejmy. Nie używają zwrotów grzecznościowych ( np czemu nie ma rękawiczek jednorazowych!!! Tworzenie atmosfery napięcia. Nasz wypadek losowy :śmierć ojca i potrzeba pilnego opuszczenia hotelu przed terminem. Nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy nawet za posiłki. Żadnej rekompensaty (np vocher do wykorzystania w innym terminie) menadżer widzi tylko rachunek ekonomiczny hotelu, klient jest tylko po to by wziąć od niego pieniądze. Podczas regulowania rachunku recepcjonista żądał ode mnie pełnej kwoty chociaż opłaciłam zaliczkę. Tłumaczył że tego nie widzi w systemie. Zrobiłam zrzut w telefonie i mogłam okazać swoją płatność. Wyjeżdżałam z tego hotelu z niesmakiem
Hotel
Personel nie zawsze uprzejmy. Nie używają zwrotów grzecznościowych ( np czemu nie ma rękawiczek jednorazowych!!! ) Tworzenie atmosfery napięcia.
Pokoje
przestronne pokoje, bardzo czysto
Położenie
dobre jedzenie
Stosunek jakości do ceny
taki sobie
Komu odradzasz i dlaczego?
Nasz wypadek losowy :śmierć ojca i potrzeba pilnego opuszczenia hotelu przed terminem. Nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy nawet za posiłlki.Żadnej rekompensatny (np vocher do wykorzystania w innym terminie)Menadżer widzi tylko rachunek ekonomiczny hotelu, klient jest tylko po to by wziąć od niego pieniądze. Podczas regulowania rachunku recepcjonista żądał ode mnie pełnej kwoty chociaż opłaciłam zaliczkę.Tłumaczył że tego nie widzi w systemie.Zrobiłam zrzut w telefonie i mogłam okazać swoją płatność.Wyjeżdżałam z tego hotelu z niesmakiem