- Dobry standard w dobrej cenie
- Hotel z Wi-Fi
- Czysty i zadbany basen
- Personel miły i bardzo przyjazny
Parking, Dla dzieci, Blisko lotniska
Fitness / siłownia, Basen odkryty, Rowery
Kod oferty: FTR 272016/131
Parking, Dla dzieci, Blisko lotniska
Fitness / siłownia, Basen odkryty, Rowery
Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu
Dane teleadresowe:szukających spokoju (50%), rodzin (25%), oszczędnych (25%)
Hotel
Na pewno tutaj nie wrócę. W pokoju unosił się brzydki zapach, wykładzina była brudna, klimatyzacja nie działała, a w łazience znajdował się grzyb.
Gastronomia
Jedzenie monotonne, słabej jakości, często bywało zimne. Do śniadania podawano sztuczne napoje i kiepską wodę. Deser to budyń lub ryż z cukrem. W mini barze bardzo drogie produkty. Nie można wnosić własnego jedzenia i napojów do pokoju. Agresywnie zwraca na to uwagę właściciel, który również nieprzychylnie patrzy na gości, którzy nie zamawiają drinków.
Sport
Malutki basen dla dzieci, płatny bilard.
Położenie
Plaża w znacznej odległości. Dodatkowym minusem jest strome, męczące podejście do hotelu.
Porady
Personel jest arogancki i obojętny w stosunku do gości, przede wszystkim do Polaków.
Stosunek jakości do ceny
wyjątkowo zły
1 tydzień , pokój - pokój standardowy
Uzasadnienie
- posiłki w porządku, średnia jakość produktów na śniadanie, smaczne obiadokolację . Często takie same desery, przesolone mięso. - nie można wnosić napojów oraz przekąsek do hotelu. Te hotelowe dość drogie. - w pokoju zniszczona oraz brudna wykładzina, wszędzie grzyb, zniszczone lustro i poplamione firanki. Przez tydzień nie zmieniana pościel i ręczniki. Cały czas kapała klimatyzacja. Na wykładzinie dużo plam i nieprzyjemny zapach. Odświeżacz sobie z nim nie radził. - dopłaciliśmy za widok na morze, a dostaliśmy widok na drugie skrzydło budynku. Właściciel powiedział, że trzeba się wychylić. - do morza jakieś 700 metrów, powrót pod stromą górkę w wysokich temperaturach. Właściciel arogancki, pragnie tylko zarobić. Miło nastawiony do osób, które zamawiają płatne napoje. Wybraliśmy ten obiekt sugerowaliśmy się pozytywnymi opiniami. Dziwią mnie tak wysokie oceny. Liczyliśmy na miło spędzony tydzień, lecz rozczarowaliśmy się już na początku. Gdy wychodzicie z pokoju zamykajcie walizki i zabierajcie ze sobą pieniądze. Odradzam wybór tego miejsca! Uważajcie na zakupy, róbcie je w supermarketach i liczcie ile wydajecie, ale ile powinno wam zostać. Bułgarzy nastawieni są głównie na zysk.
Stosunek jakości do ceny
wyjątkowo zły
2 tygodnie , pokój - pokój standardowy
Hotel
Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze, jednak łazienka oraz pokój są maleńkie. Nie ma intymności na balkonie. Nudne śniadania oraz obiadokolacje. Głównie goście z Niemiec.
Pokoje
Bardzo ciasny pokój oraz łazienka. Czysto, jednak zza toalety lała się woda i panował niemiły zapach. Płatny w recepcji sejf.
Gastronomia
To zdecydowanie nie restauracje, bardziej jadłodajnia. Posiłki przyrządzane z tanich produktów, a często z gotowych. Woda oraz sok z plastikowego bukłaka, jednak są niedostępne w czasie obiadokolacji.
Położenie
Plaża oddalona o około 600 metrów. W okolicy wiele sklepów, a lotnisko w Burgus.
Porady
Obiekt nastawiony głównie na gości z Niemiec. Niemiły właściciel dla Polaków, który pilnował ile kto ma na talerzu w czasie posiłków. W czasie dnia byliśmy uciszani, ponieważ szef spał. Na głośnych Niemców nikt nie zwracał uwagi. Nie można było wnosić napojów oraz posiłków do pokoju. Przez tydzień byliśmy zmuszani do słuchania niemieckich pieśni w czasie posiłków.
Stosunek jakości do ceny
taki sobie
1 tydzień , pokój - pokój standardowy
Uzasadnienie
- jedzenie w miarę ok, na śniadania były produkty o przeciętnej jakości (sery, wędliny), obiadokolacje względnie dobre poza tym, że bywały zimne i nie zależało to od pory przyjścia na posiłek. Raz zdarzyło się, że mięso było przesolone, a desery były codziennie takie same (budyń lub ryż z cukrem). Tylko raz zdarzyło się ciasto czekoladowe z nadzieniem budyniu z dnia poprzedniego. Właściciel nachalnie namawiał na zamówienie napoju do obiadoklacji, a kiedy się odmówiło wyraźnie wykazywał niezadowolenie i arogancję przez co jedzenie w takiej atmosferze nie było przyjemne. Największa sympatią darzył Niemców, a nawet Polacy regularnie zamawiające drinki byli obsługiwani z łaską. Dodatkowy zarobek był dla niego priorytetem, - zakaz wnoszenia napojów i przekąsek do pokoju hotelowego i nakaz korzystania z minibaru – właściciel zauważając wystającą butelkę z torby agresywnie oświadczył, że nie można ich wnosić do hotelu, ponieważ to jest hotel a nie dom prywatny. Uwagę odnośnie wnoszenia napojów zwrócił równie innym Polakom. Cena 0,5 L butelki wody w minibarze w pokoju to 2 Leva, a w supermarkecie 1,5 L butelka kosztuje 0,9 Leva, - warunki w pokoju hotelowym – brudna i zniszczona wykładzina, grzyb występujący w okolicach umywalki, brodzika i na zasłonie prysznicowej; poplamiona firanka; zniszczone lustro. Przez cały tygodniowy pobyt nie została zmieniona pościel i ręczniki co przy tej temperaturze, powinno się zdarzyć choć raz. Kolejnym problemem była klimatyzacja, która kapała cały czas, niezależnie od tego czy była włączona czy nie. Po zwróceniu uwagi na ten problem, syn właściciela stwierdził, że z czasem ustanie. Sprzątaczki, które codziennie odkurzały wykładzinę były świadome tej sytuacji. Przez nieustannie kapiącą wodę z klimatyzatora cały czas utrzymywała się mokra plama na wykładzinie co powodowały nieprzyjemny zapach w pokoju. Nawet odświeżacz powietrza nie był w stanie go zniwelować. Fakt brzydkiego zapachu w swoim pokoju zauważyła również inna para Polaków, - zapłaciliśmy dodatkowo za pokój z widokiem na morze, a został nam przydzielony pokój z widokiem na drugie skrzydło budynku. Po zgłoszeniu właścicielowi, usłyszeliśmy, iż widok na morze jest, tylko „trzeba się wychylić”, - odległość hotelu od morza wynosi więcej niż 700 metrów, a powrót taką stromizną przy dodatkowo wysokiej temperaturze jest męczący.
Stosunek jakości do ceny
poniżej oczekiwań
Komu odradzasz i dlaczego?
Podsumowując właściciel jest wyjątkowo aroganckim i nastawionym tylko na zysk człowiekiem, co przekłada się na jego pozytywne nastawienie do osób, które zamawiają dodatkowe napoje i wręcz odwrotne dla tych, którzy nic nie zamawiają i nie przynoszą mu dodatkowego zysku. Jego butna i pretensjonalna postawa zniechęca do pobytu przez co chcieliśmy jak najszybciej z tamtąd wyjechać. Wybierając ten hotel sugerowaliśmy się pozytywnymi opiniami innych osób, a także wysoką oceną na holiday check co nijak przykłada się na rzeczywistość. Tak wysokie oceny bardzo na dziwią. Mieliśmy nadzieję na miłe spędzenie tygodnia, lecz szybko rozczarowaliśmy się już na początku, zobaczywszy pokój, w którym będziemy mieszkać oraz widząc lekceważący stosunek właściciela do nas. Wychodząc z pokoju nawet na chwilkę zamykajcie walizki, a pieniądze zabierajcie ze sobą, ponieważ oprócz sprzątaczek dostęp do pokoju mają także właściciele! Z całego serca nie polecam wyboru tego hotelu! Ponadto, wybierając się do Bułgarii uważajcie podczas zakupów. Najlepiej je robić w większych supermarketach, a nie w tych mniejszych i na straganach, gdzie to właściciele obsługują klientów. Dokładnie liczcie ile Wam wydają i uzgadniajcie cenę przed zakupem oraz sprawdzajcie i zabierajcie paragony. Jadąc do Słonecznego Brzegu lub Nessebaru za autobus podmiejski zapłacicie 1,5 Leva, a za busa 3 Leva. Bułgarzy są nastawieni tylko na zysk i za wszelką cenę mogą próbować oszukać lub okraść turystów.
1 tydzień , wyżywnienie - śniadania i obiadokolacje (HB), pokój - pokój standardowy, organizator - Neckermann Polska, rodzaj wyjazdu - wypoczynek
Hotel
Ładny i zadbany hotelik w którym przyjemnie się przebywało. Wszytko zadbane,a posiłki bardzo smaczne.
Pokoje
Odpowiedniej wielkości pokój z standardowym wyposażeniem. Klimatyzacja nie działała, ale nocami było chłodno i nie było potrzeby używania jej.
Gastronomia
Smakowało nam podawane jedzenie. Fajnie, że do potraw międzynarodowych wplatano dużą ilość lokalnych dań.
Sport
Basen nie był duży, ale wystarczający. Nie brakowało przy nim tez leżaków. Personel donosił nowe jeżeli pojawiały się nowe osoby.
Położenie
Plaża w odległości spaceru. Trudno się wracało ponieważ hotel znajdował się na wzniesieniu.
Porady
Personel przyjazny i uprzejmy. Widać było ile wkładają starań w swoją pracę.
Stosunek jakości do ceny
rewelacyjny
Polecamy ten hotel szukającym spokoju.
1 tydzień , pokój - pokój standardowy