Polityka prywatności dla klientów
strony
fosterpartners.pl/citi („Serwis”)
I. Dane Administratora Danych Osobowych
Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest spółka Fostertravel.pl Sp. z
o.o., z siedzibą przy ul. Grzybowskiej 2 lok. 15; 00-131 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy XII Wydział KRS pod numerem 0000279954, posiadająca NIP
5252399530, REGON 140929718, wysokość kapitału zakładowego 100 000 zł. Kontakt ze Spółką w sprawie
ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected]
II. Inspektor Ochrony Danych
Spółka posiada Inspektora Ochrony Danych , który pomoże Panu/Pani we wszystkich kwestiach
związanych z ochroną danych osobowych, w szczególności udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące
przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. Kontakt z Inspektorem jest możliwy pod adresem e-mail:
[email protected]
III. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Aby świadczyć usługi zgodnie z profilem działalności, Spółka przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych
celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej znajdzie Pan/Pani wyszczególnione cele przetwarzania
danych osobowych wraz z podstawami prawnymi.
Regulacją, która stanowi źródło praw i obowiązków podmiotów przetwarzających dane
osobowe jak i podmiotów, których dane są przetwarzane jest w głównej mierze Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”).
W celu wykonania usług świadczonych przez Spółkę przetwarzamy takie dane
osobowe, jak:
- Imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- adres zamieszkania,
- data urodzenia
- telefon
- numer paszportu w przypadku konieczności wystawienia wizy
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala
przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do
zawarcia umowy.
W celu rozpatrzenia reklamacji przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- ewentualnie adres zamieszkania — w przypadku zwrotu pieniędzy lub korespondencji pisemnej,
- ewentualnie numer rachunku bankowego — w przypadku zwrotu pieniędzy.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać
dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia
umowy
W celu przesyłania powiadomień e-mail zawierających informacje handlowe przetwarzamy
takie dane osobowe, jak:
Podstawąprawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać
dane osobowe, jeżeli uprzednio osoba wyraziła taką zgodę; po drugie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który
pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy.
W celu spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego,
takich jak np. przechowywanie dokumentacji księgowej przez 5 lat, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
- Imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- adres zamieszkania,
- data urodzenia
- telefon
- numer paszportu w przypadku konieczności wystawienia wizy
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać
dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych
z obowiązków wynikających z prawa;
W celu tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO, w tym np. rejestru klientów,
którzy zgłosili sprzeciw zgodnie z RODO, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
ponieważ po pierwsze, przepisy RODO nakładają na nas określone obowiązki dokumentacyjne dla wykazania zgodności i
rozliczalności, po drugie, jeżeli zgłosi Pan/Pani np. sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do
celów marketingowych, musimy wiedzieć, wobec kogo nie stosować marketingu bezpośredniego, ponieważ sobie
tego nie życzy.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest po pierwsze, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala
przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora
Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa; po drugie, art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który
pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój
prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest posiadanie wiedzy na temat osób,
które realizują swoje uprawnienia wynikające z RODO);
W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przetwarzamy takie dane
osobowe, jak:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania (jeżeli został podany),
- adres e-mail,
- adres IP komputera (jeżeli został podany),
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać
dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony
interes (w tym przypadku interesem Spółki jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić,
dochodzić lub bronić się przed roszczeniami, w tym klientów i osób trzecich);
W celu analitycznym, tj. badania i analizowania aktywności na stronie internetowej
należącej do Spółki, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
- data i godzina odwiedzin strony,
- rodzaj systemu operacyjnego,
- przybliżona lokalizacja,
- rodzaj przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony,
- czas spędzony na stronie,
- odwiedzone podstrony,
- użyte filtry
- podstrona, gdzie wypełniono formularze kontaktowe.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać
dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony
interes (w tym przypadku interesem Spółki jest poznanie aktywności klientów na stronie
internetowej fosterpartners.pl/citi);
W celu wykorzystywania cookies na stronie internetowej przetwarzamy takie informacje
tekstowe (cookies zostaną opisane w odrębnym punkcie). Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1
lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (przy
pierwszym wejściu na stronę internetową, na dole pojawia się informacja o wykorzystywaniu cookies);
W celu zamieszczenia przez Pana/Panią opinii o usługach, obiektach oferowanych na stronie
fostertravel.pl przetwarzamy takie dane osobowe, jak:
Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane
osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (w tym przypadku przyjmujemy, że zamieszczenie opinii jest równoczesnym
wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych).
IV. Cookies
- Spółka na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystuje tzw. cookies, czyli
krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu
użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów,
z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a).
-
Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
a. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z
zewnętrznego serwisu internetowego:
-
www.youtube.com, usługa prezentowania filmów o hotelach [administrator cookies: Google Inc z
siedzibą w USA]
-
www.google.com, usługa Google Earth oraz Google Maps [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w
USA]
-
www.worldweatheronline.com, usługa prognozy pogody [administrator cookies: Zoomash Ltd. World
Weather Online z siedzibą w Wielkiej Brytanii]
-
microsoft.com, usługa pobierania skryptów JavaScript do obsługi formularzy w technologii Microsoft
.NET WebForms z zewnętrznego serwisu: [administrator cookies: Microsoft z siedzibą w USA]
-
merlinx.pl [administrator cookies: Elektroniczne Systemy Sprzedaży SP. z o.o.z siedzibą we
Wrocławiu]
-
googleapis.com, usługa pobierania plików czcionek i skryptów JavaScript z zewnętrznych serwisów, w
celu optymalizacji ładowania strony internetowej Serwisu.[administrator cookies: Google Inc z
siedzibą w USA]
b. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:
-
Google Analytics [administrator cookies: Google Inc. z siedzibą w USA]
-
Google Adwords [administrator cookies: Google Inc. z siedzibą w USA]
-
New Relic [administrator cookies: New Relic Inc. z siedzibą w USA]
-
Facebook [administrator: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
-
RTB House [administrator cookies: RTB House S.A. z siedzibą w Warszawie]
c. zalogowania do Serwisu za pomocą serwisu społecznościowego:
-
Facebook Connect [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z
siedzibą w Irlandii]
d. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Serwisu za pomocą serwisów
społecznościowych:
-
Facebook.com [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w
Irlandii]
- Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które
postaramy się opisać poniżej (jeżeli informacje są niewystarczające, prosimy o kontakt):
- zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu
uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z Serwisu. Służą
zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;
- wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki
cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z
funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy
kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie
internetowej i poszczególnych podstronach;
- stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym,
jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej
wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych
podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem
ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
- tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby
przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu
otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe
zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej
działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk
wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania
statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może również służyć, razem z niektórymi
opisanymi powyżej plikami cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych treści w
usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci;
- korzystanie z funkcji społecznościowych — na stronie internetowej
posiadamy tzw. pixel Facebooka, który umożliwia polubienie naszego fanpage’a w tym
serwisie podczas korzystania z witryny. Jednak, aby to było możliwe, musimy korzystać z plików
cookies dostarczanych przez Facebooka.
- Pana/Pani przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Pana/Pani urządzeniu,
dlatego przy pierwszej wizycie informujemy o korzystaniu z cookies. Jeżeli jednak nie życzy Pan/Pani sobie
wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce
internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia
o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
- Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czujemy się jednak w
obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość
poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci konieczności logowania się na każdej
podstronie, dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności, ograniczeń w
polubieniu strony na Facebooku etc.
V. Prawo wycofania zgody
- Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę
cofnąć — wedle własnego uznania.
- Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu
wystarczy:
- wysłać maila bezpośrednio Spółce na adres [email protected] lub
- wysłać maila do Inspektora Ochrony Danych na adres [email protected] lub udać się osobiście do biura Spółki.
- Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje,
że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody
mamy prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem
dotychczasowego przetwarzania.
VI. Wymóg podania danych osobowych
- Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Pana/Pani decyzji. Jednakże w niektórych
przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Pana/Pani oczekiwania w
zakresie korzystania z usług.
- Aby dokonać jakichkolwiek zapytań poprzez formularz kontaktowy umieszczony w Serwisie, konieczne jest
podanie imienia oraz adresu e-mail — bez tego nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pana/Pani
zapytanie.
- Aby wysłać ofertę lub zawrzeć umowę dotyczącą usług turystycznych konieczne jest podanie imienia, nazwiska,
daty urodzenia, adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu e-mail — bez tego nie jesteśmy w stanie
podjąć działań zmierzających do zawarcia umowy, czy zawarcia samej umowy o świadczenie usług turystycznych.
- Aby mógł/mogła Pan/Pani otrzymać fakturę za usługi, konieczne jest podanie wszystkich danych
wymaganych prawem podatkowym, a zatem imienia i nazwiska lub firmy, adresu zamieszkania lub adresu siedziby,
numeru NIP — bez tego nie jesteśmy w stanie prawidłowo wystawić faktury.
- Aby móc się skontaktować z Panem/Panią telefonicznie w sprawach związanych z realizacją usługi,
konieczne jest podanie numeru telefonu — bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać kontaktu
telefonicznego.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
Treść zapytania, która jest przesyłana za pośrednictwem formularza kontaktowego, nie podlega ocenie przez
system informatyczny. Proponowana cena za usługi turystyczne w żaden sposób nie jest wynikiem oceny
dokonanej przez jakikolwiek system informatyczny.
VIII. Odbiorcy danych osobowych
- Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co
niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie
potrzeby, przekazujemy Pana/Pani dane osobowe współpracującym z nami, którzy realizują usługi
dla Spółki, w tym firmom obsługującym szybkie płatności, firmie doradztwa prawnego (w przypadku
skomplikowanych reklamacji), firmie hostingowej, a także firmie ubezpieczeniowej (gdyby zaszła konieczność
naprawienia szkody).
- Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego
organu będziemy musieli przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym
czy prywatnym. Dlatego niezmiernie trudno nam przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia
danych osobowych. Niemniej ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych
osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie
nieuprawnionej.
IX. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
- Jak większość przedsiębiorców, korzystamy z różnych popularnych usług i technologii,
oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Microsoft, Google. Firmy te mają siedziby poza Unią
Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako państwa trzecie.
- RODO wprowadza pewne ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, ponieważ skoro nie
stosuje się tam, co do zasady przepisów europejskich, ochrona danych osobowych obywateli Unii
Europejskiej może być niestety niewystarczająca. Dlatego też każdy administrator danych osobowych ma
obowiązek ustalić podstawę prawną takiego przekazywania.
- Ze swojej strony zapewniamy, że przy korzystaniu z usług i technologii przekazujemy dane osobowe wyłącznie
podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do programu Privacy
Shield, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. — więcej na ten
temat można przeczytać na stronie Komisji Europejskiej dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_pl.
Podmioty, które przystąpiły do programu Privacy Shield, gwarantują, że będą przestrzegać wysokich
standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej, dlatego
korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z
prawem.
- W każdej chwili udzielimy Panu/Pani dodatkowych wyjaśnień odnośnie przekazywania danych osobowych, w szczególności,
gdy kwestia ta budzi Pana/Pani niepokój.
- W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa
trzeciego.
X. Okres przetwarzania danych osobowych
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Pana/Pani danych osobowych „w
nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym
okresie Pana/Pani dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
- W sytuacji, gdy nie potrzebujemy wykonywać innych operacji na Pana/Pani danych osobowych niż ich
przechowywanie (np. gdy przechowujemy treść umowy na potrzeby obrony przed roszczeniami), do momentu
trwałego usunięcia lub zniszczenia dodatkowo je zabezpieczamy — poprzez szyfrowanie dysków na
których są przechowywane dane osobowe. Bez dodatkowego klucza nie da się uzyskać dostępu do danych, a
zatem takie informacje stają się całkowicie niedostępne dla osoby nieuprawnionej.
- Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane
osobowe przetwarzamy przez okres:
- trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania
umowy dotyczących usług turystycznych;
- 3 lat lub 10 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami,
czy też nie);
- 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z
prawa podatkowego;
- do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat
— w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
- do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż
przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;
- do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata —
w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych,
wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.
- Okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych, aby
usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdej zawartej
umowy wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym
nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam
sprawniej zarządzać tych procesem. Oczywiście, w przypadku skorzystania przez Pana/Panią z prawa do
zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.
- Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy jest
podyktowany tym, że hipotetycznie może Pan/Pani zgłosić roszczenie na chwilę przed upływem terminu
przedawnienia, żądanie może zostać doręczone z istotnym opóźnieniem lub może Pan/Pani błędnie
określić termin przedawnienia swojego roszczenia.
XI. Uprawnienia podmiotów danych
- Uprzejmie informujemy, że posiada Pan/Pani prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- przenoszenia danych osobowych.
- Szanujemy Pana/Pani prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać
ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.
- Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych
sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Panu/Pani ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy
uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania
jest konieczna.
- Odnośnie prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do
sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora
Danych Osobowych (zostały one wymienione w punkcie III) w związku z Pana/Pani szczególną sytuacją.
Musi Pan/Pani jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możemy odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli
wykażemy, że:
- istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do
Pana/Pani interesów, praw i wolności lub
- istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Ponadto w każdej chwili może Pan/Pani wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do celów
marketingowych. W takiej sytuacji po otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy przetwarzania w tym celu.
- Swoje uprawnienia może Pan/Pani zrealizować poprzez:
XII. Prawo do wniesienia skargi
Jeżeli uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani
wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
XIII. Postanowienia końcowe
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych
osobowych.
- O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności zostanie Pan/Pani
powiadomiony/powiadomiona drogą e-mailową.
- Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.